MOVIE NIGHT

Idag blidde de promenad som vanligt efter uppstigning,... Fast idag väntade vi tilla Jani kommit upp så följde han oxå med... Va i affären och lite annat....
Sen va de hem och laga mat och käka... mumma... :)

Efter maten blidde de mys med mina pojkar och lite tvättning.. Ganska behövligt... :P

Tog sen en promenad till med Albin, medans Jani va hemma och tog de lite lugnt innan han skulle åka och jobba...
Han åkte iväg ca 16.00...
När vi kom he från promenaden så skulle jag dammsuga... men de fick jag inte för en viss liten Albin bus som hellre ville göra de själv.... hahaha... sååååå söt...



En liten stund efter de kom mamma och Stefan.... Stefan hjälpa mig och fixa den ena lampan i tv rummet på plats.. och satte upp rullgardin i sovrummet.... Tack så jätte mycket för hjälpen... :)

5 min efter de kom Tobbe och Cody... Blidde lite bus..... Men dom somnade ganska snabbt... kl va ju ändå ganska mycket....
Då blidde de film för min och Tobbes del.... KOllade klart på Rockstar (kollade på den sist Tobbe va här.... Sen kollade vi på the rocker... Så rolig.... :) :)
Dom åkte precis hem här så nu har jag lite tid för mig själv innan älsklingen kommer hem.... Vilket han gör om ca 1 timme.... :)

Så ska sätta mig med Farmville en stund sen glo lite på tv... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0