MIN KÄRA VÄN

Idag va ju Albin på dagis för första gången på 6 veckor... Det var ganska skönt o vara lite själv en stund..
Som ni redan vet så blidde de en stor god räkmacka imorse med min älskling...
Sen slängde vi oss på soffan och kollade på film.. Höll på o somna.. Är ju inte så van vid o ligga på soffan o kolla film så de va riktigt nice o dosa till lite.... :)

Vid 14 gick jag och hämtade dagis.. Han hade haft riktigt skoj... Han va på så bra humör... Han gick hela vägen hem + så sprang vi runt o busa på gräsmattan här utanför en stund...

15.00 kom Alexandra hit... Riktigt skoj o träffa henne igen... träffas inte så himla ofta...
Vi satt och tjöta här hemma en stund sen tog vi en promenad... Och de slutade med att vi blev sittandes inne på Marino med varsin god pizza... :) Albin tyckte de va smaskens me pizza.... :)

Sen gick vi hem igen fortsätte o tjöta ute på balkongen efter att jag fått Albin i säng...
Gus har inte skrattat så mycket på år och dar... jag har verkligen ONT i mina smilisar... hahahaha.. då är det illa... snacka om att vi har skrattat.... :P


Hatar när jag ler på kort.. får VÄRLDENS dubbelhaka... :S


Fick oxå reda på att Jonis, Mikael och små tjejerna kommit hem från BB nu... ringde till henne förut för o kolla hur de va me dom... Får se om hon ringer sen för hon kunde inte prata just då så fick ta några ord me Mikael istället....
Måste dit snart och kolla dom små liven.. Har ju fått se kort på dom men de är ju inte samma sak som o se dom i verkligheten... Och gosa lite med dom ska jag banne mig oxå göra.... :D


Va lite ego idag me så slänger in några bilder.... :)
Bara massa FLUM...




YeahYeah... Have a nice evening everybody... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0