KONDITION

Dagen började med att jag och Babbe tog en preomenad i 1½ timme så älsklingen fick sova lite längre eftersom han skulle jobba idag....

Sen gick vi hem och väntade utanför på Jani.... Kom han ut så tog vi en promenad alla 3.... Gick fram och skulle posta iväg lite skit..... Säger bara en sak... Försäkringskassan kan ta sig i brasan.....
Till er som snart :)ska ha barn.... Skicka in papprena i tid.. långt före i tid... de tar år och dar innan nått händer....

Sen kom vi hem och då lagade jag lite mat..
Albin va vansinnig så han stoppa vi i säng... Så sov han i 2 timmar... välbehövligt kanske.... hehe

Vid 15.30 åkte Jani iväg och skulle jobba....
De va så trökigt o sitta hemma o glo så jag satte Albin i vagnen och tog återigen en promenad... :)
Så man kan ju inte klaga på konditionen idag.... ahahahahah

Mamma va här för en stund sen och hälsade på innan hon skulle iväg och jobba... Tjöta lite och kolla tv...
Nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på tv... Funderar på om jag ska slänga på en film... Är sugen på o se Coyote ugly... Den är ju såååå bra... o de va ett tag sen jag såg den....
Så får de bli....

:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä visst är det svårt att inte titta? Oftast slutar det ju lyckligt iaf å då vill man bara se mera, å så är ju bebisar nåt av det sötaste som finns =)

Jag är allt nervös inför förlossningen, men får ju tänka som så att det är då vår lilla tjej kommer till världen, så det är värt all smärta och besvär jag haft de senaste månaderna och säkerligen kommer ha resten av graviditeten =/

Vad ska du plugga då?

2009-08-03 @ 21:50:55
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0