KATTEN GUSTAF

Då va man vaken och uppe... :)
Kom inte i säng förrän vid 01 men somnade kanske inte förrän 02 eller nått..
Och så har Albin sovit lite halvt om halvt me så har varit upp typ 2 ggr...
Sen väckte barna mig vid 07.30
Så man är lite seg men de går la över.... :)

Idag är Cody här hos mig, Tobbe åker med Jani som jobbar...
Vi har precis kollat ¨på katten Gustaf på tv..
Han tyckte de va gör kul. Satt och skratta som en galning... :)
La han precis så han somnar nog när som helst...

Albin är fortfarande febrig. Så han sover han me...
Vill att min lille prins ska bli bra nu... Inget kul när han så slö. Känner mig så maktlös. Kan ju inte göra så mycket mer än o ge han mycket vatten och supp om febern blir väldigt hög. :S
Är de inte bättre tills imorron får jag nog ringa och kolla om en läkare kan kolla honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0