KÄRLEK TILL TUSEN

Japp nu har lite mindre än halva dagen gått...
Har inte hunnit städa tv-rummet än för Babbe va mys sjuker så vi har lekt och grejat.. :)

Idag skolas Cody in på dagis så Tobbe kom hit en sväng medans Cody sov på dagis...
Vi åkte fram snabbt till affären, va tvungen o köpa blöjor...
Så satt vi och tjöta lite..

Albin va lite puss sugen idag... Fast inte med mamma utan sig själv... Han klättrade upp på bänken vi har i hallen o så ställde han sig o pussade sig själv i spegeln... haha..
Såååå cute... <3<3<3<3




Nu har jag precis lagt honom i sängen.. han somnade med en gång... Så nu får han ladda upp batterierna innan de är dags för nya roliga lekar... :D

Fick även sms från Fritzell att min canvas tavla har kommit... så den måste jag gå och hämta sen när jani kommit hem från jobbet...
Jag samlade ju Nestlé märken från barnmat, välling osv o så skickade jag in alla märken så valde jag en talva...
Hoppas den blev fin... men de måste den ju ha blitt eftersom Albin är på den.... :D




Kommentarer
Postat av: Miku

Hahahaa!! Min lilla brorson han e för gullig!! Kan inte jag få er lilla bebis??!!!

2009-08-30 @ 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0