I FIND IT :D

Jag gjorde som jag sa att jag skulle göra..
Jag rotade igenom skåpet i tv bänken och jag............. HITTADE DIKTEN!!!! :D Wiiie..
Okeej... Vill ni höra....????


De får ni läsa i alla fall... :P


VÅRAN LILLE ALBIN.
När vi ser på dig blir våra hjärtan varma, du kan verkligen oss charma.
När du ler mot oss så gör du att vi smälter, du gör så hela världen välter.
Du är den finaste pojken som finns och den som inte ser det får banne mig använda lins.
Med dina höga tjut och söta röst får du det att bulta i hundratio i våra bröst.
Att vi en sådan fin pojke har fått, kunde nog inte ens våra drömmar nått.
Du är verkligen det finaste vi har och det har du ju naturligtvis fått efter mor och far..
Dig ska vi vårda det bästa vi kan, hur skulle man kunna göra annat för denna lille man.?
Så mycket kärlek av oss du kommer få, är det inte någon som till den höjden kommer att nå.
Du är vårt allt, vårt syre, det är du som ger oss luft vårt lille pyre.
Den platsen i våra hjärtan du har, den platsen kan ingen annan människa ta.




Kommentarer
Postat av: Fru Sahlström

Den e så fin, du skriver så bra :)



dags att börja tonsätta en del kanske ;)

2009-08-20 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0