....

Hopp... Tobbe va här för en liten stund sen och hämtade pengar och bil nycklar... :)
Han ska ta sig en titt på Janis bil och åka till affären och köpa en räk sallad till mig... Är såååå hungrig... :)

Så va Bella och Cody inne precis... Cody behövde en ny blöja och en ny välling... :)

Startade precis "om ödet får bestämma" spelade in den igår från tv 4... Tänkte kolla om de är något o ha....
Ice age tar jag lite senare.. Så kan jag äta min sallad till den... haha....
Är lite av en soff potatis på kvällarna då det ska ätas mat i soffan till en bra film o så.... .. :P

Albin vaknade till lite nu när han hörde att Cody va utanför hans dörr... Men som sagt han får ligga om han inte gall skriker.... :)
Just nu så gnäller ha lite och pratar samtidigt så de går ingen nöd på honom...

Oj oj vad de vibrerar.. nu ringer Tobbe....
Han va inne i affären och ville dubbelkolla vad jag ville ha.... Så snällt att han agerar hemhjälp när jag är i nöd... :P

Fick även höra idag att min käraste svåger (de är väl svåger) Janis bror iaf kommer på Fredag... :) Ska bli skoj... Vi tänkte att vi ska åka till Trollhättan på Lördag och köpa nya piercingar och gå till honom som gjorde min piercing och be honom få bort den jag har nu.... Jag har försökt på alla sätt att skruva, slita och dra i den men den vägrar o lossa... :S
Stod till och med en dag o använde en sax till o hålla fast staven och en tång för att skruva kulan med men de satt som FAAAEN... så känner att de är nog säkrast o gå till honom o få de gjort.. Innan jag klipper mig e läppen eller något annat dumt... hahahahaha....
Vill ju inte få en kluven läpp på köpet.... :P

Annars vet jag inte vad det blir i helgen... Något skoj får vi väl hitta på....
Ska kolla om vi kanske kan få barnvakt i helgen så kanske vi kan gå ut och ta några öl eller något...
Vi får se...

BTW: Miku, glöm inte o ta med den där hyllan som vi fick... :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll piercingen med näbbtång=) hade samma problem..

2009-08-20 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0