:'(

Finns de något som jag verkligen hatar så är det när min lille prins är sjuk....
Imorse var han som har alltid är, glad och mycket spring...
Tog en promenad i 1½ timme sen hen och åt lite mellanmål...
TOg sen en till promenad när Jani vaknat och Albin va fortfarande på strålande humör...

Sen kom mamma och Albin började se lite hängig ut men mest trött....
Sen gick jag in på UDM och skulle hämta recept och mamma tog Albin och skulle äta glass under tiden...
När jag kommer tillbaka så sitter mamma utanför och ser jätte ledsen ut..
Då hade han spytt ner hela Cafét, hela barnvagnen och hela sig själv inkl min mamma.... :S
Mamma hade gett han 1 sked med glass o han hann inte ens svälja de innan de kom upp...

Hon som ägde cafét tog på sig all skuld så mamma fick pengarna tillbaka....
Hmm tror ju knappast att de va glassen...
Tror nog mer att de är värmen som är idag....

Kom hem med honom och tog tempen sen fick han sig en supp sen somnade han innan jag hann lägga honom i sängen....
Nu nanar han så gott....

Men jag HATAR när min sötnos är sjuk.... De är så tyst överallt... Inget spring och inga skrik.... :S
Hoppas att han blir frisk snabbt...

Mammas älskling helt utslagen... :(

Mammii äskar dig mest av allt... Krya på dig min lille prins... <3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan förstå att du inte vill att han ska va på dagis när du ändå är hemma.. :) Usch, inget vidare när barnen är sjuka, man tycker så himla synd om dom.. Speciellt när de är magsjuka.. :( stackare, hoppas han blir bättre snart :)

2009-08-06 @ 17:18:05
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0