*:*:*

Okeej.... Hinner egentligen inte skriva något..
Men vill ändå skriva någon rad... :)

Mest vill jag bara påpeka att jag älskar min lille son mest av allt i hela världen...
Är världens lyckligaste som har honom..... Gör vad som helst för honom, skulle gå genom eld och vatten för hans skull..

Och så älskar jag naturligtvis min älskade Jani.... <3
Även fast vi inte har de helt perfekt i alla lägen så vet jag att han alltid finns vid min sida och stöttar mig.. I alla väder...

Nu ska vi kolla på film... De är älsklingens sista semester dag... Imorron börjar han jobba igen.. fast han jobbar kvälls skiftet denna veckan så vi behöver inte gå till sängs tidigt som tur är... :)

Jaja...

Någon mer som börjar jobba imorron??? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det gör jag med, det där förlossningskliniken lr vad det heter vad nån av TV4 kanalerna.. Bara massa problem, sjukdomar och sånt.. Usch, är väl ganska dumt att titta på sånt egentligen, blir ju bara nervös! Haha! Är samma bland mina kompisar oxå nu, antingen har dom just fått barn lr ska ha =) Så det är kul, slipper va mammaledig sj iaf =)

(Och som svar på din fråga i inlägget, jag börjar oxå jobba imorrn efter semester =( )

2009-08-02 @ 21:31:00
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0