DAG 2

Idag var det andra dagen i skolan...
Började med att vi skulle göra ett porträtt av oss själva och skriva en presentation om oss..
Sedan skulle vi ställa oss upp och berätta om oss själva inför alla...
de va riktigt skoj... Lite pirrigt innan man kom upp...  Alla är ju nya, känner ju ingen förutom Lisa...
Men skoj var de.... :)
Sen blev var och en inspelad på film, vi skulle berätta varför vi valt just denna utbildningen och vad vi vill med den... O så ska vi få se den innan vi slutar om 2 år.... skojskoj

Sedan va de lunch så jag stack hem en scäng och kramades med Babbe... <3
Så fick jag i mig en pirog.... *bläääää*
sen snabbt tillbaka igen...

Då blev de bara massa prat... Gick igenom schemat  och lite annat...
Sen blev de en massa prat om resan vi ska göra på Tisdag... Då bär det av mot Grundsund tror jag de hette... Ligger någonstans runt Lysekil....
Vi ska paddla kajak och sova på ett vandrar hem över natten....
Ska bli super kul....  de kommer nog inte vara någon vacker syn att se mig paddla, men man kommer nog få ett par goda skratt... :P
Får verkligen inte glömma kameran.....

Nu sitter jag bara o tar de lite lugnt i soffan... Älsklingen är hemma hos kaj en sväng han kommer väl vilken minut som helst...
Han ska åka och jobba om någon timme.. Chefen hans har skadat sig och ligger på sjukhus och ska opereras så de va lite panik....
så jani valde att åka ikväll och jobba så får han ligga och sova på dagen imorron tills albin ska hämtas på dagis....

Idag ska jag lägga mig tidigt... Fick inte så mycket sömn inatt, låg bara och tänkte på en sak... Men inget jag tyvärr inte vill ta upp nu....  de är lite känsligt... + att jag vet ju inte riktigt vilka de är som läser min blogg....

men men....
nu ska jag gosa ner mig i soffan och vänta på att jani kommer hem..... :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Idag har jag inte vart snorig alls. minsann. förutom när jag lipat störtfloder av typ ingen anledning då förstås.. Helt sjukt va känslig man kan va haha! fast vi får se.. hon kan ju faktiskt komma precis när som helst, och hellre lite tidig än sen...

2009-08-27 @ 19:58:14
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Fru Sahlström

De kommer att gå så bra så för dig o kajaken :)



o du behöver inte alls be om ursäkt för att du inte skriver allt i bloggen, en del saker delar man inte med sig av till resten av världen...

så e de bara :D



Ha de gött o ring om du behöver prata...

2009-08-28 @ 08:23:42
Postat av: Emma

Mmm.. Jag funderade på det ett tag oxå, men vi har verkligen ingen bra "väggplats".. Och så vill jag ha ett sånt där rejält med typ en byrå under som man kan ha alla kläder i.. Annars är det skitbra med vägghängt, man spar ju plats =P

2009-08-28 @ 19:36:25
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jäklar, det där lipandet går min käre sambo på nerverna ibland! Haha! Vissa dagar kan han inte skoja med mej alls utan att jag börjar stortjuta!

För nån månad sen när vi skulle åka å tanka i Vara, så föreslog han att vi skulle tanka på nån bensinmack än volvo. Å jag svarade "Men jag har alltid tankat på Volvo i vara..." Och så började jag gråta... Så jag förstår att han tycker jag är liiite väl känslig ibland =P Men man kan ju inte hjälpa det, det bara kommer haha!!

2009-08-28 @ 19:39:12
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Johanna - blivande mamma

Vad går du för utbildning? =)

2009-08-29 @ 15:06:45
URL: http://takilisbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0