04.00

okeej.... Klockan är nu 06.00... Har alltså varit vaken i 2 timmar...
Jag vaknade bara av mig själv.. så låg en stund i sängen sen 10 min senare vaknade Albin och ville ha mat...
Gick återigen till sängen för o se om jag kunde somna om... men inte...
Så jag har suttit lite vid farmville, kollat tv och bara glott typ... hahaha.... Inget skoj...
Nu kom unga mödrar på tv, som den unga modern som jag själv är så tycker jag det är skoj att titta.... :P

Albin är ännu lite bättre nu.... Fortfarande lite slö men inte så farligt längre....
:)

På Fredag bär det av till Hällekis/ Kinnekulle camping... :) Det ska bli skoj.... Ska sova i husvagn över natten.... så det ska bli super kul... Sabina, Mikeal och Ebba ska oxå följa med.... Då ska ebbisen få sin födelsedags present...

Pappa och Emelie skulle kanske oxå komma förbi campingen och grilla lite... Har inte träffat dom på ett tag nu så de skulle va kul... :)

Ska försöka få hit Petra och Zingo idag för jag skulle behöva lämna in min cykel på cykelcentralen o få punkteringen lagad.. men de är lite svårt o ta båda barnvagn och cykeln med sig... så ska se om hon vill hänka på och hjälpa mig lite... :)
Annars händer de inte så mycket idag vad jag vet....
Linda kanske kommer till Vara idag oxå... skulle va super kul o träffa henne igen.... Har inte sett henne sen hon hade cafeét i parken typ... Så de skulle va jätte roligt om hon kom o man skulle ses.... :)

Skriver mer senare.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0