Tröttis

Börjar blir lite trötter nu...
Va på biblan förut idag och satt tenta vakt, gick bra... inte så mycket man behöver göra.. haha.... bara sitta och kolla så dom inte fuskar o sitter med mobiler.... men de va ändå lite extra slantar till nästa månad... :P

Albin blev jätte glad när jag kom hem, han sprang fram till mig och änna hoppa upp i armarna på mig och skulle kramas.... Min lille mysis.... ÄLSKAR!!!!

Nu på kvällen har de varit ganska lugnt... Albin somnade vid 19.30... efter det så åt jag och Jani lite och kolla på tv...
Jani står i duschen just nu, vi har precis packat lite grejer till honom till resan imorron... Är så satans avis... vill också åka.... :(

Hoppas, hoppas, hoppas att pappa och Emelie kommer imorron... pratade med pappa förut och han sa att de va inte säkert att dom skulle hinna för dom skulle till farfar i Öttum först... berodde på vad klockan va när dom kom därifrån....
Men jag och Albin håller tummarna.... :)

Mumien kom på tv ör en stund sen den är ganska bra... :)

Neee nu ska jag skriva min shopping lista från taxfree´n till Jani... :D Kanske blir något gott... hihi...
skriver mer imorron, så får vi se hur de gick, om pappa och Emelie kom.... Håll tummarna ni också så kanske de blir som vi vill... ;)




Albin nanar så gott i sin varma goa säng.. Mamma älskar dig över allt annat...Gör vad som helst för dig... <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0