Albin, pappa och Emelie helg.. :)

Tänkte berätta lite om helgen...


I Lördags hade jag och Jani bestämt att vi skulle gå ut tillsammans för en gångs skull och hade bjudit hit lite folk.. Mamma och Stefan skulle ta Albin över natten....

På Lördag morgon så ringer Stefan och säger att mamma fått magsjuka.... :S

Får naturligtvis lite smått panik eftersom vi bjudit folk..

I kaoset ringer jag till pappa, som bjuder med mig och Albin hem till min faster som bjudit hem pappa på påskmat...

Det var riktigt trevligt och jätte god mat va de också.. Har inte träffat dom på jätte länge så de va riktigt roligt....


Efter den goda maten och fikat så åkte jag, Albin och pappa hem till pappsen.. Och vid 23 tiden åkte pappa till Lidköping för att hämta lilla syster på tågstationen.. för hon hade fått reda på att jag och Albin hade kommit och ville absolut komma hem.... J


På Söndagen fick jag träffa pappas date... Jätte snäll och trevlig tjej... Pappa verkar så lycklig. Och det gör mig jätte glad.. är Superduper lycklig för din skull ska du veta... <3<3

Vi tog en promenad i de JÄTTE fina vädret, fast de blev lite jobbigt för jag hade fått med mig 1 par skor till pappa och de va ett par stövlar, ni kan ju tänka er hur de kändes o gå 5 km i fullt solsken med dom.... Haha.... Kunde änna vattna rabatterna med mina sockar efteråt.... Hahaha.... :P


När promenaden va avklarad bestämde vi att vi skulle åka till Liköping och handla grejer så vi kunde grilla... Men de slutade med att pappa och hans date åkte och köpte pizza.... Hade ju egentligen hellre sett att vi grillade men de fick gå ändå....


På kvällen skulle Jani egentligen hämta mig och Albin men de blev att vi stannade en natt till... Är ju inte så ofta som vi är och hälsar på så ville stanna så länge som möjligt...

Väldigt kul att umgås med pappa och syster ensam.... Va ett bra tag sen man gjorde de...  J

Saknar de ibland.,


Ja de var väl de som hände i helgen...

Men jag och Albin har haft JÄTTE roligt.... Måste göra om de snart igen.... Saknar er redan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0