JAG VILL SÅ MYCKET

Nu börjar sjuka jag bli bättre, känns skönt.. :) Albin har varit hos min mamma sen i Måndags och idag åkte han till min mormor.. så jag tycker det är jätte skönt att jag är på bättrings vägen så jag kan få hem honom.. Visst hade han kunnat komma hem idag men eftersom det är halsfluss jag har så ansåg jag att det är bättre att vänta någon dag till så risken är mindre att han blir smittad.. Aldrig kul med sjuka barn...
Saknar min lilla prins så mycket nu att jag bara vill ha hem honom... <3

Har suttit och kollat på olika inredningssidor här på nätet och blir ju förälskad i varannan bild jag ser.. Vi ska göra om i tv rummet och ska samtidigt köpa nya tv rums möbler.. Allt ska bli nytt förutom soffgruppen... :) Och eftersom jag kärar ner mig i nästan alla grejer jag ser så vet jag inte riktigt hur det kommer att sluta med inredningen här hemma... hahaha
Det är mycket jag vill men det ska ju matcha oxå.. hehe
Jag får helt enkelt fortsätta min sökning och hoppas att jag hittar matchande möbler och detaljer.. :) Någon som kanske har förslag på affärer med fina inredningsdetaljer??? alltid kul att åka och kika på sånt...

Nej nu är klockan mycket så jag ska ta och släcka ner för idag och ta med mig lilla Nellie upp och sova..

Natti natt...


Ps. Blir lite fundersam ibland om någon läser bloggen då det är väldigt dött på kommentarer.. :S Lite tråkigt.. så om ni läser så kan ni väl kommentera lite så jag vet att någon är inne på min lilla blogg.. :D Alltid kul med kommentarer... :D

Kommentarer
Postat av: Janika

Ja det är så tråkigt :( Speciellt när det är ens "vänner" som hittar på saker tillsammans utan att man har blivit tillfrågad. Det tycker jag absolut att vi ska göra! :) Kram kram

2011-10-12 @ 12:59:40
URL: http://mumintrollska.spotlife.se
Postat av: Jennie & Fröken Flis

ja fy sjutton va gött, var såå lättad när ja slapp laga eller dra. och betala massa pengar :-)

Oj du, inredningsaffärer. Nyaöppnade Em-möbler i lidkäing har MASSA sjukt fina saker! :-)

2011-10-13 @ 10:57:21
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0