SKÖNASTE MORGONPROMENADEN!!

Hello Hello!!!

Har precis kommit hem efter 1 timmes morgonpromenad.. Det är ju ett riktigt härligt väder idag så efter att jag lämnat Albin på dagis så fortsatte jag ut i det sköna!
Och måste säga att detta var nog den härligaste promenaden jag varit ute på.. Solen värmde i ansiktet och fåglarna sjöng.. Helt underbart.. måste säga att det är en enorm skillnad på morgon promenad och eftermiddags promenad.. Ska försöka att komma ut på morgonpromenader så ofta jag bara kan.. :)

Nu ska jag göra mina sittups och armhävningar och sedan ta mig en lång och varm go dusch.. Sedan ska jag städa lite hade jag tänkt innan Albin ska hämtas på dagis igen..


Just det igår agerade jag ju lite modell ^^ och jag måste säga att det var riktigt roligt eftersom jag aldrig gjort något sådant innan.. Men hittade inte så många fina bakgrunder ute i naturen så på Söndag tänkte vi att vi ska ge oss iväg lite längre bort och ta lite mer kort..

Tack sötaste Janika för gårdagen!! Hade det jätte kul...

Men jag bjuder på några bilder från gårdagen som jag själv blev väldigt nöjd med och även en flumbild.. :P




Bus med bästaste lillprinsen!!














Och det detta säger jag: Ha en jätte trevlig dag alla.. det ska jag ha..

Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

japp vi träffade henne och va mycke fint hon sålde :D

2011-10-23 @ 13:41:00
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0