MORGONSTUND HAR GULD I MUN ^^

igår kväll va jag helt off.. Fick världens huvudvärk och blev jätte slö.. så jag va i säng redan vid 21.. Trodde att jag skulle behöva gå upp en gång på natten eftersom lillan oxå somnade så tidigt och tänkte därför att hon skulle vilja ha mat.. men icke sa nicke.. Jag fick väcka henne 08.00.. haha... Albin vaknade kl 06.30 och la sig breve mig och gose en halvtimme..

Efter att vi lämnade Albin på dagis så tog jag och lillan en promenad.. Det var riktigt härligt.. det blåser en aning idag och ingen sol men oj vad skönt de va med promenaden... Nellie sov så gott medans jag lyssnade på högmusik och gick en runda på 1 timme.. Det är som man säger: morgonstund har guld i mun.. :)

Nu är vi hemma igen och jag har lovat mig själv att ta tag i städningen här hemma.. Har sagt till mig själv att göra det i flera dagar nu men idag så SKA det bara bli gjort.. Får ju besök i helgen så vore ju kul om man kom fram här hemma... hehehe
Så jag får ta och sätta lite fart nu om jag ska hinna med något innan det är dags för BVC för Nellie.. Hon ska få spruta idag... Usch och fy för det.. Jag själv som verkligen HATAR nålar och ska se på när lillstumpan ska få de.. usch kommer göra ont i mig... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0