MODELL :P

Idag ska jag ut i den underbara hösten och bli fotograferad av Janika.. :) Jag har en liten plan med det hela.. hehe
Att jag ska bli fotad så som jag ser ut nu och sedan igen om hon vill fota igen om några månader för att förhoppningsvis se resultat av träningen.. :D
ska bli jätte skoj eftersom jag aldrig blivit fotad förut på detta sättet.. Dom gångerna jag blivit fotad har varit familjefoto eller skolkorten.. Så detta ska bli jätte spännande.. Får ta med mig lite olika plagg tänkte jag så att man får lite olika foton.. :)

Så nu ska jag börja fixa iordning mig.. sminkning och platta håret.. och sedan plocka fram de kläder jag vill ha... ^^

Resultat av bilderna kommer en annan dag när Janika har fixat lite me dom... :)

Ha en bra dag alla... Det ska jag ha!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0