:D

Då var det en ny dag och en ny vecka.. så jag fortsätter min vandring mot ett smalare liv... ^^

Svärfar kom precis hit så om några timmar ska vi luncha men innan dess ska jag ta med mig barnen på en promenad.. Albin är så rastlös så han ska få cykla.. :) Tänkte att vi ska gå till ridskolan så Albin får se på hästarna.. Och självklart följer kameran med...


I Lördags var jag hemma hos min lillasyster på kvällen och tog gravidkort.. Det var super skoj och bra bilder blev de me.. Nu ska jag bara göra ett tappert försök till o fatta mig på photoshop.. Satt en halvtimme när jag kom hem i Lördags kväll men blev ju bara förbannad och "råkade" tappa datorn i golvet..
Blit riktigt frustrerad när de inte blir som jag vill... haha

Igår var de en ganska lugn dag... Blev en promenad med Janika i ca 2 timmar.. men när jag kom hem fick jag en väldans huvudvärk så fick lägga mig och sova.. Somnade vid 16 och vaknade inte förrän kl 18.30.. :S men gött va de... Och eftersom de blev så så missade jag spinningpasset som jag hade lovat mig själv att göra igår... Lite surt men den vilan var verkligen välbehövd...


Nu har jag fått köpt mig en "dagbok" som jag ska skriva alla mått i och vad jag har gjort för träningsform varje dag för o hålla lite koll.. Känner att jag måste börja träna lite efter Charlottes bok oxå.. så de inte bara blir promenader och pass på crossen.. Bättre med lite varierad träning så man inte lessnar..
Så får göra ett pass ikväll tänkte jag...

Nej nu får jag se till o fixa iordning oss så vi kan bege oss ut i det idag typiska höstvädret.. Mulet och lite småregn..

Ha en super dag alla.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0