UTEDAG

Än så länge idag så har jag och Albin varit ute och krattat löv.. Är fortfarande inte klara men tog en paus och åt lite lunch... Nu väntar vi båda på att Nellie ska vakna så hon oxå kan äta lite och sedan ska vi ta en promenad till affären.. Efter på vägen hem har jag lovat albin att vi ska stanna på lekparken.. Så kameran är nerpackad i min väska... :D

Älsklingen har just begett sig av till jobbet så får väl se när han kommer hem... ^^

Middagen igår var jätte lyckad.. maten blev riktigt god och sällskapet var ännu bättre... :D Bjöd på skagen toast till förrätt, klyftpotatis, morötter och broccoli i ugnen med kotletter och kantarellsås till varmrätt.. egentligen skulle jag ha bjudit på pannacotta till efterrätt men istället blev det Mars och snickersglass... :P
Men gott va de och proppmätt blev ja... hehe...
Jag ska sno åt mig bilderna som Jennie tog från gårdagen då jag va helt uppe i matlagningen så hade inte en tanke på att ta fram kameran... :S Men men... bilder kommer...

Spelade även picasso när Jani kom hem (man måste ju va lika par i det) och vi hade sån tur att vi delade alla på första platsen... :P hehehe

Var helt slut så somnade på 2 röda när Jennie och Janika åkte hem..
Tack så jätte mycket tjejer för igår.!!!!!

Nej nu får jag börja fixa lite innan Nellie vaknar så vi kan sticka ut med en gång när hon ätit...


Ni som läser får MER än gärna kommentera.. Kul att se lite vad mina läsare tycker om min blogg.. ^^




Några bilder från idag när vi var ute och krattade löv... :D



Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

tack själv för en jätterolig kväll :)

2011-11-06 @ 22:11:07
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0