TJEJMIDDAG

Ikväll är de tjejmiddag som gäller... det blir jag, Janika och Jennie.. Och det är jag som ska stå för kockandet.. så får hoppas att maten blir ätlig.. :P Men kan inte avslöja ännu vad jag ska bjú på..

Igår efter att jag lämnat Albin på dagis så somnade jag och sov i några timmar fram tills att det var dags att hämta honom igen... Och när vi kom hem var det städ som gällde... Så blev klar med nästan hela nedervåningen.. Så idag är det övervåningen som gäller..
Åkte även och shoppade mat när Jani kom hem från jobbet.. Så alla ingredienser för kvällens middag finns nu här hemma.. :) Var även inne hos Bella i hennes nyöppnade affär och köpte mig två ljuslyktor till min hall... ^^ hittade en massa annat fint men får ta det lite i sänder känner jag...
För er som kanske är intresserade av vad Bella har i sin butik kan ju alltid ta en sväng till Vara och kolla in de... Ligger vid folkhögskolan (mittemot ICA typ) :) Bellissimo heter butiken..

Albins morfar var även här igår och gissa om Albin blev glad när han såg att morfar hade en present med sig till honom... :D Han fick en buss och pricken över i:et var att det gick att öppna dörrarna på den och även öppna in till motorn.. så det lämnade han inte ifrån sig en sekund igår.. Han hade med den till alla affärer vi var inne i igår... :P

Nej nu får jag sätta lite fart innan det är dags att börja förbereda middagen... :P
Ha en super bra dag!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0