LÄKARBESÖK

Har haft en konstig yrsel i ca 1 vecka nu som inte vill ge sig.. Så igår ringde jag till läkarmottagningen och fick en tid idag.. Problemet är bara att jag kommer inte ihåg om det var halv 11 eller 11.. :P så jag får gå dit halv 11 och hoppas att det var den tiden så jag slipper sitta så länge...
Under tiden har Janika lovat att ta hand om Albin.. Skönt att han slipper följa med, han blir ju ganska lätt rastlös.. och ska de bli massa blodprover och sånt kommer han ju få panik.. heheeheh.. Så det är ju skönast om han får va hemma och leka istället... ^^

efter läkarbesöket idag ska jag, Janika och barnen ta en promenad hade vi tänk...
Även ikväll kommer de bli ut och gå eftersom de är slätta Torsdag.. Hade tänkt köpa färdigt alla julklappar igår men hade en lugn hemmadag hela dagen istället.. så fixar det idag istället... :D
ska även köpa allt jag behöver till tjejmiddagen som är på Lördag... kommer bli super skoj.. :D

Nej nu ska jag fixa mig iordning innan Janika och kommer... Ha en bra dag!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Hoppas du får en bra dag ! :-D

2011-11-03 @ 12:57:03
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: Linda H

Usch inget roligt med läkar besök...hoppas det inte va något farligt! Kram

2011-11-07 @ 22:20:46
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0