AJAJAJ

Som jag skrev igår så skulle jag testa träningen i Charlottes bok.. Det gjorde jag innan lunch igår.. Ok oj oj vad skönt det kändes i kroppen efteråt.. Men idag kan jag meddela att det känns inte alls lika skönt i kroppen längre.. Träningsvärken skär in i benen på mig... :P
När jag vaknade imorse fick jag typ rulla ur sängen så jag hade sån träningsvärk i magen och inte kunde sätta mig upp på ett vanligt hederligtsätt.. Utan fick rulla från rygg till mage och backa ur sängen.. HAHAHA..
Måste ju ha sett sjukt roligt ut...

Blev även en kvällspromenad igår med Jani och Nellie.. Albin ville absolut inte följa med igår och som tur var va Miku kvar så han fick stanna hemma med honom... :)

Ska snart upp och väcka Albin för att få i oss lite frukost och sedan gå till dagis...
Ska försöka ta mig en morgonpromenad oxå men får se hur de går med min träningsvärk.. Jag ser ut som en gamling när jag går för det värker så i kroppen.. Men får bara lära mig av detta.. Måste stretcha lite extra nästa gång efter det träningspasset..

en sak är ju i alla fall säker, denna träningen bet ju på mig i alla fall.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0