KASTRERING

Har precis kommit hem efter att ha lämnat Albin på dagis... kollar lite på nyhetsmorgon och känner hur hungern börjar komma ifatt mig.... Men detta är tredjedagen så kommer jag bara över denna dagen så går det förhoppningsvis lättare sen... Alla säger att den tredje dagen är svårast....

Väntar nu på att klockan ska bli 09, då kommer mamma och Stefan... Vi ska köra Sven till veterinären för kastrering... Stackars lille Sven... Vilken förnedring det är... :S Men måste eftersom han är innekatt så vill vi inte att det ska skvättas någonstans... :S heheheh

Senare ikväll ska jag hem till Angelica och massera henne och hennes mamma... :) Tycker att det är så roligt med massage... det passar mig tycker jag... mycket arbete med händerna är helt underbart... :)


Nu ska jag ta och fixa iordning mig lite... 1 timme kvar innan det är dags att åka...

Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0