ATTANS RYGG

Ännu en dag på praktiken avklarad... Från och med idag är klippan stägd på grund av makeover... Så idag har vi slipat och målat väggar och tak... Imorron blir det målning av golven... :) Måste säga att det är ju trevligt att få se alla olika vilklar av arbetet.... vad som händer när brukarna inte är där... :)

Sååå eftersom jag stått och målat med roller hela dagen så har jag SKIT ONT i ryggen... :( Sätt en bra stund i massage fotöljen på klippan men jag känner nu att det hjälpte bara för stunden... Nu har det kommer ikapp igen och bara värker... :(

snart kommer nog Jani hem, vilken minut som helst om man ska vara exakt... :) ska kolla på tv...
invänta Kungarna av Tylösand... Jag fattar inte varför jag ens kollar på det... Men eftersom det är så B och då kasst så blir det ju såååå bra och sååå roligt o kolla på... :P jag vet är beroende av reality såpor... :P hehehehe

Albin ligger och sover så gott i sin säng, han var en liten tröttis idag, vet inte om han var febrig innan han somnade eller om det bara var att han var trött... Det får vi väl svar på imorron på morgonen.... Hoppas inte att det är sjukdom på G... inte så kul o missa praktiken... :S
Albin har ju inte varit sjuk sedan förra julen så det kommer ju inte som en överraskning om det nu skulle vara så att det är sjukdom på G, men Aldrig roligt när de små är dåliga.... Och inte heller kul o missa praktik som bara varar i 6 veckor.... :S
Men händer det så händer det..... GILLA LÄGET!!!

Vad händer annars mina läsare?? (Om det nu är någon som läser vill säga...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0