ÄNNU EN JÄTTE HÄRLIG SÖNDAG!! :D

Idag har det varit en jätte bra Söndag... Det har varit jätte trökigt väder dock men det har inte hindrat myset här hemma... :)
Dagen började med lite städ, dammsugning och torka golven... (inte så mysigt kanske) hehehehe

Sedan kom mamma och Stefan... Stefan hjälpte oss att sätta upp en rullgardin vi köpte till Albins rum igår... Och när han gjort det kom Robin hit för att få sig en massage...

När Robin åkt så spelade vi boll, jag, Albin och Jani... Albin skratta så hemskt.. hihi.. så söt min lille prins...

sedan var Jani så gullig så han gjorde pannkakor som vi avlutade dagen med... Jätte mumsigt... :)

Bad för Albins del innan det var sängdags och oj oj vad han badade... Det var vatten högt och lågt i badrummet... hehe... :) :)

Har precis kommit ut ut duschen efter att jag körde ett pass på crosstrainern.. 6 km blidde det idag.... Så härligt när pulsen höjs.. jag mår så bra och jag känner mig så nyttig...
jag känner att jag måste verkligen komma igång rejält med träningen igen... har lyckats gå upp några kilon igen... INTE OKEJ!!!! Så nu blir det hårdträning som gäller och ha ett extra öga på maten... inte mycket pasta, potatis eller ris.. utan mycket kött och grönsaker... :)
NUUUU ÄR JAG PÅ G IGEN!!!!
Blev ju helt förslappad efter fjällenresan med klassen meeeeeeeen jag måste måste måste komma igång nu...
Jag får ju trots allt 100 kr kilot av mamma... Och jag har till julafton på mig... Så hittills har jag tjänat 1300 kr... Och målet är att jag ska ha tjänat 2500 till julafton... så jag har endel och göra.... Go Andrine GOOOOO!!!!



Kommentarer
Postat av: jennie

naaaw gullidu Andrine :) Det har du helt rätt i :) puss o kram

2010-10-25 @ 20:48:26
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: jennie

ja de har det gjort :) känns jättebra! :D

2010-10-27 @ 20:06:03
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0