SNÖKAOS

Jaa usch sikket väder det har varit idag... När jag vaknade imorse vid 05.30 så knakade det i hela huset för att det blåste så... Jag kände direkt att det hade varit skönt med en hemma dag så man slapp gå ut i rusket för att ta sig till praktiken... men jag trotsade vädret och tog mig ut i alla fall.. :) fast jag hade både underställ och skid jacka på mig så det var inte så kallt... :P

Praktiken idag har varit väldigt lugn... det var nog många som stannade hemma på grund av vädret...

När jag slutade för dagen så ringde min älskade Jani och säger: det har gått åt helvete nu!!
Då berättar han att han har kört av vägen med lastbilen!!!!
fatta chocken man får när man får det samtalet... men som tur var så var det ingen fara med Jani men lastbilen hade väl fått skador...
Usch och fy... :(
jag säger bara det att vädret stället till mycket problem...

Jag pratade med honom för en stund sen och då hade bärgaren fortfarande inte kommit... så han har stått och väntat på dem i ca 4 timmar nu... Och det kan dröja en bra stund till eftersom det har hänt en hel del idag så bärgaren hade fullt upp.... Så hoppas att han kommer hem ganska snart så han inte behöver sitta där hela natten och vänta....


Nu på kvällen har Emelie och Sofie varit här och sällskapat... Emelie färgade mitt hår.. och jag var lite nervös över detta eftersom den färgen stått en BRA tag.. och blev fundersam om det finns ett bäst före datum på hårfärg... men jag hittade inget någonstans på förpackningen eller innehållet så det var väl lugnt.... Håret är kvar och färgen blev den rätta... hehe

Resten av kvällen ska jag spendera framför datorn och skriva min praktik rapport... den ska ju vara klar och inlämnad på Måndag kl 09... Och det är ganska mycket skrivning kvar så jag kanske blir sittandes hela natten, vem vet.... :S




Några sista ord för denna uppdateringen är att kör sakta och försiktigt.. Det händer så mycket dumt nu när väglaget inte är som det ska vara...
Ta hand om er alla ute i trafiken....


Kommentarer
Postat av: jennie

ja nu är det verkligen halt på vägarna så det gäller at vara försiktig. Tur att allt gick bra med Jani. Ska bli kul på Fredag med föresten :)

2010-11-09 @ 21:42:23
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: jennie

ja det vore väl kul om dom gjorde det.. :) Eller vad tycke ni?

2010-11-09 @ 22:35:03
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: jennie

men då får dom göra det då :) vad önksar sig lillkillen då? :)

2010-11-10 @ 09:49:08
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jakubmiriam

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-11-17 @ 07:43:38
URL: http://jakubmiriam.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0