PLAY PLAY

Idag har det varit en riktigt bra dag... !!
Gick med Albin till dagis 08.30 sen direkt till skolan.. Hade föreläsning om friluftliv, riktigt bra var det med en massa fina bilder...
Slutade skolan redan 12.00 idag.. skönt... DÅ kom Jani och hämtade upp mig så åkte vi och lunchade ihop.. Dammsög och hängde tvätt när jag kom hem...
Vid 13.30 gick Jani till dagis och hämtade Albin.. Då blidde det liv i luckan.. :D

Vid 16 tiden kom emelie, Annie, Emma och Sebbe.. Efter en liten stund gick vi till lekplatsen och busade... det var riktigt mysigt och barnen hade jätte roligt.. men jag tror minsann att emelie hade roligast,.... :P
Eller vad tror ni?????



hihi... sötisar....

Nu sitter jag och kollar lite tv, ska nog hoppa i säng snart... trötter som en... nått... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0