..

Jag vet att jag är SUPER kass på att uppdatera just nu men jag hoppas att det ska bli bättre med den biten snart. Är så mycket annat just nu med skola och annat.

Idag har jag hemmastudering så vad på dagis för en stund sen och lämnade Albin. ska hämta honom halv 3 igen.. :)

Det blir väl plugging en stund framöver nu och sen ska jag försöka få orkan till o städa lite.. Får passa på när Albin är på dagis annars ska han hjälpa till på sitt eget lilla vis.. Visst är det jätte bra att han vill hjälpa till men han städar åt fel håll.. :P han river fram allt i stället för att lägga det på sin rätta plats... :P

jag har ju i tidigare inlägg berättat att Albin har en väldig noja på lilla spöket laban.. Och det har inte gått över..
Både jag och Jani har börjat få krupp på den filmen nu så igår var vi ute och gick och då hoppade vi in på Willys och stannade till vid film hyllan och hittade mumintrollet och nicke nyfiken..
Och imorse när Albin vaknade så var det samma vanliga procedur på morgonen som alla andra mornar.. Jag kommer in han står redo i dörren för att springa ner och hoppa ner i soffan med välling och lilla spöket laban.. MEN!!!
idag kom det inget spöket laban på tvn. Idag kom mumintrollet upp och Albin blev rent ut sagt VANSINNIG!!!!!!!!!!!
Han gapa och skrek efter Laban så det stog härliga till...
Men jag bet ihop han fick INTE se laban idag.. Och efter ett tag så satt han lugnt och stilla i soffan och tittade men efter 5 min var det inget intressant längre så han åt upp sin välling och började leka med sina leksaker istället... :P

det var ju bra.. :) bättre och leka än att glo på tvn... :P

Jaja nu får jag sätta igång med pluggandet...

Ha en bra dag...
Bjuder på en bild...


Kommentarer
Postat av: jennie

hahah jösses jag tror Albin gillar spöket Laban :P

2010-05-16 @ 09:51:24
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0