STUDIER

Idag har varit en helt vanlig Måndag, det har inte varit något som riktigt stickt ut i mängden idag...
Va och lämnade Albin på dagis vid 20 över 8 imorse sen vidare till skolan..
Hade skapande halva dagen.. då vi skulle göra fantasi figurer.. Hela klassen fick varsitt papper och så sa en av oss en beskrivning. Tex: Stor mun med vassa tänder, så fick vi göra våran tolkning av det. när vi målat munnen var det någon annans tur med en beskrivning Tex. små arga ögon.. osv.... det var roligt, det blev väldigt konstnärliga bilder.. haha

På lunchen tog jag mig en promenad i ca 45 min..
Sååååå skönt o röra på sig... :D

På eftermiddagen hade vi TTP (timme till prat) typ som klassråd, det är här alla beslut och annat fattas...
Och sen hade vi tid för eget arbete...

Nu efter skolan så har vi handlat lite mat, lagat mat och kollat lite på tv..
Jani gick och la sig för en timme sen ungefär och sen dess har jag pluggat som en galning..
ska ha läst 4 kapitel + skummat 1 kapitel i social pedagogik till imorron... Så är lite smått stressad... Hmm.... får nog sitta uppe ganska länge nu ikväll o få det läst... om inte annat får jag gå upp tidigt imorron och fortsätta... :S men men... gjort ska de bli iaf... :P

Imorron är det gymping efter skolan.. Alltid skönt o röra på sig lite annorlunda.. Håller ju bara på med mina promenader annars.. så det känner jag är nyttigt... Och efter gympingen så ska jag hämta Albin på dagis och sen kommer emma och ida och ska sällskapa på en promenad... :D Ska bli skoj...

Neee nu får jag fortsätta med pluggandet... Ha det gott...



Bjuder på en bild oxå...
Albin i magen ca 14 veckor.. <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0