STACKARN.. :(

Då var det dags för sjukdom igen... :( Hämtade Albin vid 16 igår på dagis och då stannade vi kvar ute i trädgården och filurade lite direkt när vi kom hem... Albin tyckte det var jätte roligt...
När vi kom in blev han helt rödmosig i ansiktet så jag kände på han panna... GÖÖÖÖR varm...
Så det var bara o slänga han i säng....
Så nu har han sovit sen kl 18 igår kväll och sover fortfarande.. inte ett ljud har kommit ifrån honom...
Tycker det är så jobbigt när han är sjuk för det är så tyst och lugnt överallt... Jag vill ha fart och fläkt... :(
Men det är ju bättre att han blev sjuk nu så det inte skulle komma nästa vecka då vi ska åka till Sälen...
Fast helst vill jag att han inte blir sjuk överhuvudtaget... Men men...

Jag har träningsvärk i alla delar av kroppen som finns idag känns det som... :P
I Tisdags var det motionsgympa (träningsvärk i ben och mage).. Igår var det handbolll på idrotten (träningsvärk i armar) så nu är träningsvärken utspridd i hela kroppen.. hahahah.... 
 


Kommentarer
Postat av: jennie

han får krya på sig lilla Albin !

2010-03-26 @ 09:04:46
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0