.....

Idag har jag varit nyttig... :) Började dagen med en cykeltur, kom nästan fram till levene.. Riktigt skönt att motionera direkt på morgonen när man är som piggast... heheh

Sen när jag och Albin kom hem blev det lite mellanmål, knäckemacka.. Mums...

Sen skulle vi börja städa och vi går upp på övervåningen och jag ska börja fixa med akvariet.. PUMPEN FUNGERAR INTE!!! Vad gör jag nu??? Jag frågat runt om någon vill ta över våra fiskar men det verkar väldigt mörkt... Så antagligen får fiskarna gå sitt öde till mötes.. För Jani är inte hemma så vi kommer ingenstans så vi kan köpa en ny pump.. det finns inga såna affärer här i vara.... Så vi får väl se vad som händer...

Jag ska väl ta och fortsätta städandet men först ska jag skala potatis så jag och Albin får lite mat i magen... :)


Kommentarer
Postat av: christina

hur gick det med fiskarna?

2010-07-10 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0