PRAKTIK

Idag var första dagen på praktiken. Och det gick bra. Jag gjorde inte så mycket men det var ett bra första intryck. Började dagen kl 08.45 då jag kom till skolan och letade upp min handledare, och det visade sig att jag egentligen hade sovmorgon till 10.30. men men.
Jag var ju ändå uppe tidigt med Albin så det spelade ingen större roll. Sen fick jag sitta med och se vad dom gör på sina lektioner. Och den sista lektionen dom hade fick jag vara med och agera. Det var skapande lektion, så vi målade med vatten färger en massa olika saker.

På lunch kom Jani och hämtade mig, vi skulle hem och äta lite mat tillsammans med det slutade med att vi beställde Kinamat på Bistro. Fick csn pengar idag. :D Det tyckte jag om.
Efter skolan gick jag och jani och hämtade lill busen på dagis. Sen var Jani tvungen att åka till jobbet. Men vi var inte ensamma så lång stund för sen kom Louise och lille Anton. :) Så då blev det full rulle. :D Det har byggts torn, åkt moped, slag i huvuden, haft saft kalas, en massa skratt och en massa glada miner. :)
Dom åkte vid 19.30 ungefär och då stupade Albin i säng. Han var jätte trötter efter en dag med en massa barn på dagis och sen en massa bus med Anton hela kvällen.

Jag har precis fått i mig lite mat nu och kollar på two and a half men, väntar på att Paradise hotel ska börja. Men först ska jag in i köket och testa göra en ny form av kladdkaka. Fick precis receptet av Louise via sms. Vi kom in på kladdkaka när dom var här och då blev jag så sugen men har packat ner alla receptböcker så hon skickade mig ett. :) Så det står överst på listan nu. Jag får hoppa in i köket och fixa det innan paradise hotel så jag har nått gott att äta till.. :)

Ha en bra kväll allihopa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0