GUIDE

Sitter i skolan nu och har lunchrast... fryser så jag skakar och hackar tänder... Vi har varit ute och åkt buss hela förmiddagen runt om i Varas alla vrår... Eleverna håller på med temat världen och vi.. och idag så var det fokus på våran hemkommun... Så vi har åkt och tittat på olika kyrkor och lite annat smått och gått... Och eftersom vi gått ur bussen på varje ställe så hann man aldrig riktigt få upp värmen innan man skulle ut på nästa så jag fryser något kolosalt.. :(


Norra vångas kyrka tittade vi bland annat på..





Ska snart upp till klassrummet där vi ska kolla på dokumentären hästmannen.. Har inte sett den men de flesta andra har tydligen gjort det...

I eftermiddag hade jag tänkt ta med Albin till en pulka backe och åka lite, om nu vädret håller sig som det är nu. Det får inte bli värre, det är ju ganska kallt...
Efter Albin somnat så blir de till o packa, det är ju bara 3 dagar kvar nu.. :D

Igår så praktiserade jag sent  , mellan 13.00 - 21.00.. Eftersom Jani jobbar natt denna veckan så kom mamma och var med lilleman..
Kunde såklart inte somna när jag kom hem så blev att jag satt uppe och kollade på tv en bra stund.. Så det har inte blitt så mycket sovit inatt men men det är bara o bita ihop...


Kommentarer
Postat av: jennie

härligt med flytt, vi håller på för fullt o packar in saker i årat nya garage, o väntar på klartecken att få komma in i nya lägenheten :)

2010-01-27 @ 15:24:51
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0