???

Jag fick en sån konstig tanke som bara poppade upp i skallen på mig idag när jag satt inne i Albins rum och pusslade med lilleman..
Vad skulle jag ha gjort idag om jag inte hade haft barn.????
Och då kom en massa bilder upp i skallen...

Typ.. Jag tror inte jag hade gått i skolan och tatt tag i mitt liv.. Jag hade nog fortfarande gått hemma utan ett liv.. :S
Det låter hemskt men jag tror faktiskt att det skulle kunna vart så..

Efter att Albin föddes har jag vuxit så enormt som människa.. Jag har blivit mycket mognare och ser livet från en helt annan synvinkel..

Jag är så lycklig att Albin finns i mitt liv. Han är ljuset i alla situationer.. Han förgyller verkligen varje sekund varje dag, varje månad, varje år... Hela tiden bultar mitt hjärta för honom..
Jag älskar min lille prins mest av allt i hela världen.. <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0