.

Lördag förmiddag.. Har myst med Albin hela morgonen. Har även fått packat 2 kartonger med grejer..
Har precis lagt lilleman nu för att sova middag och han somnade fort kan jag lova.. hehe

Jani jobbar idag, inte så skoj men han kunde inte säga nej när chefen frågade.. Iof så är det ju gottit med lite extra pengar.. Jag går bara och väntar på att mina pengar ska komma nu.. känner mig en aning fattig.. men men.. Dom kommer när dom kommer...

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Vi har bjudit hit kompisar, men vet inte hur det blir än. får se ikväll.. Vore trevligt.. lite god mat och kanske en film eller sällskaps spel... :)
Jag tänkte att när Albin vaknat ska vi ta oss en promenad, det är ju inte så jätte kallt idag. -8 visar det nu, så man får passa på när det inte är så kallt så kinderna fryser till is.. ^^

Pratade med mamma för en stund sen och hon sa att när snön har försvunnit ska hon och jag åka själva till Göteborg till Ikea och shoppa lite nytt till lägenheten.. Lite tyger och små plock.. Ska bli jätte skoj tycker jag.

Jag får väl passa på att fixa och dona lite nu innan Albin vaknar igen.



Förresten, nu har jag klarat mig i 9 dagar utan Coca cola och det känns jätte bra. :D
Ställt mig på vågen har jag fortfarande inte gjort men jag känner mig en aning lättare så får hoppas på ett bra resultat den dagen jag tar mod till mig och ställer mig på vågen... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0