MY BABY BOY

Nu var det länge sen jag skrev igen... måste verkligen skärpa till mig nu... nyp i örat eller nått...

Tänkte att jag berättar lite om helgen i bilder... :)


Fredag, Jani var i Skövde och tattuerade sig... :)




Lördag, en massa mys och bus..






Och utgång i trädgården blev det på Söndagen... Albin hjälpte mamma och pappa att skotta snö... <3



På Söndag kväll gick jag och älsklingen på bio, FARSAN medans albins mormor och morfar vaktade Albin.. den va riktigt skojig.. :)

Idag var Louise och Anton här, det var full fart hela eftermiddagen... innan vi gick hem så tog vi med barna till BVC så fick dom var sin influensa spruta till.. Det var mindre roligt men ett månste tyckte jag eftersom han redan fått den första sprutan...

Han kändes lite varm när jag var uppe hos honom för en stund sen så får väl se om han är sjukling och får stanna hemma från dagis imorron...

Nu sitter jag och kollar på tv, flickan som hade 4 armar och 4 ben... lite läskig faktiskt...
Älsklingen har gått och lagt sig för han ska upp kl 03.00... så det blir för mig att sova i gästrummet inatt... hehe

Neeee nu ska jag skriva på min praktikrapport....


Kommentarer
Postat av: Emma

Varför får du sova i gästrummet? :P

2010-02-16 @ 21:28:47
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0