VAD HÄNDER?

Det är väldigt svårt att förstå sig på det här med barn och kroppens funktion... Som jag skrev imorse så har Albin spytt och haft sig hela natten och det hände även imorse vid 10 tiden...

Men nu!!??? Han har vräkt i sig glass, är inte trött eller slö för 5 öre.. han springer runt och leker som om han aldrig varit dålig... hehehehe
Skönt tycker jag men ibland förstår jag mig inte på kroppen... ^^

Då kanske det blir av med att fira jul i alla fall... :D Det blir jag i så fall väldigt glad över.... '


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får hoppas att inte ni blir smittade nu då.. :S Inge vidare om julen blir förstörd pga magsjuka.. Usch usch.. Skönt att Albin är piggare :D

2010-12-22 @ 20:13:37
URL: http://idasofi.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

Nu är det rea i min smyckesblogg. Du kan fynda fjäder, ugglor. kors,örhängen, och givetvis även namnarmbanden! Välkommen in en sväng

2010-12-30 @ 13:53:32
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0