:)

Då sitter jag på min gamla praktikplats åter igen... :) Fast denna gången är det ingen praktik, denna gången är det betalt... :D Det är gött... Det bevisar väl att jag gjorde ett bra jobb när jag var här under mina 6 veckor..
Det känns roligt att vara tillbaka igen och få träffa människorna här...
Tyvärr så är det bara idag fast dom behövde nog mer lite längre fram.. det hoppas jag på....

Nu ska vi snart ta fika och sen är dagen slut för idag... fast jag ska iväg till skolan direkt efter.. vi har julavslutning idag...
Så är väl inte hemma förrän klockan 9 ikväll eller nått.... Så mamma var så gullig och tog Albin idag..... :)

Neee ha en bra dag alla.... :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: Tack! :) och ja visst va bilderna fina^^



Kul att få jobba lite på ett ställe man trivs på kanj g tänka mig :) Äldrig fel med lite extra pengar.

2010-12-21 @ 21:14:48
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0