DAG 5, VAD ÄR KÄRLEK?

Oj denna var svår!!!
Men jag ska ta och försöka mig på den...

Kärlek för mig är så mycket mer än bara en känsla, det är så mycket mer än bara ett ord.
Kärlek är alla de små vardagshändelser som får hjärtat att klappa lite extra.
Att se Albin göra nya framsteg, att höra hans underbara röst och alla ord som kommer ur hans mun.

Bara genom att titta på Albin när han sitter och leker får hjärtat att göra några volter.

Att se på när Albin och Jani leka och prata med varandra är en magisk känsla som far igenom kroppen.
Att ha en underbar familj som stöttar, lyssnar och håller av en.

Jag känner kärleken flera gånger varje dag.. När jag kommer till dagis och ska hämta Albin, när han blir helt salig och överlycklig för att jag kommer.. Han springer imot en och hoppar upp i en famn och ger en världens goast kram.
När Jani kommer hem från jobbet, Albin blir jätte glad och man får sig en puss och kram av en skitig hemkommen lastbilschafför.
Alla mysigt stunder vi äter alla tillsammans med tända ljus och allt små prat..

Det är väldigt svårt att beskriva vad kärlek är.. Men jag har nu gjort ett försök...

Och självklart är kärlek det där pirret man har i magen när man tittar på mannen i sitt liv, och man får sig en härlig puss och kram och känner det goa pirret som sprider sig i hela kroppen.




Mina 2 är de bästa som hänt mig..
Detta är den största kärleken!!!! <3

Kommentarer
Postat av: jennie

Fint skrivet! :)



Sv: Tack va du är snäll! :) Jag såg att du hade skrivit på face på chatten med men jag va inte där just då o du hade loggat ut när jag kom tillbaka ;(

Kam<3<3

2010-12-16 @ 10:25:53
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0