DAG 4, DETTA ÅT JAG IDAG

Ja när dagen började och det var dags för frukost så tog jag mig en tallrik med jordgubbsfil och kellogs redberries... Riktigt gott måste jag säga.. Eftersom jag ALDRIG varit någon frukost ätare så får jag inte i mig så mycket annat direkt på morgonen...

Till lunch så blev det egen gjorda hamburgare med frisco bröd med lite tillbehör.. Även detta väldigt gott..

Och middagen gjorde Jani idag... och han bjöd på fläskfilé, krocketter, vitlöksbröd och bearnässås... Mummsfilibabba!! :)

Och nu är det snart dags för mitt lördagsgodis.. :) Naturchips.. gott gotti gott gott...

Jaa så mycket mer har jag inte ätit idag... eller joo en klementin har jag fått i mig oxå... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0