DAG 3, MINA FÖRÄLDRAR

Ska ta och berätta lite om mina föräldrar idag då..

Min mamma.. <3



Min mamma heter Susanne och bor tillsammans med sin man Stefan i Jung..
Min mamma är den bästa man kan tänka sig... :D
Hon arbetar inom vården, och tycker det är super roligt.. eftersom hon jobbar natt så sover hon hela dagarna... :P Men hon trivs och det är huvudsaken... :)

Mamma är en sån person som alltid vill hjälpa till om hon kan.. Det är väldigt skönt eftersom hon är väldigt händig och kan det mesta...


Min pappa.

Jag har ingen pappa, eller jag har en men jag känner honom inte.. Och jag vill inte lära känna honom heller...
Men istället så har jag världens bästa plast pappa, Stefan... Han som är gift med min mamma.
Stefan kan man beskriva med en massa ord.. Snäll, omtänksam, givmild och helt underbar... Han är en person man alltid kan räkna med och lita på...
Han är även Albins favorit, allt handlar alltid om morfar.... Morfar är bäst!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0