3 DAYS LEFT

Nu är det 3 dagar kvar tills vi beger oss av mot enafors och våran fjällvandring...
det känns väldigt pirrigt eftersom jag inte varit i från Albin mer än 2 nätter MAX!! Så det kommer nog att bli jobbigast att vara borta i en helt vecka.. men det är bara att bita ihop och se glad ut och vandra på så att tiden går framåt och vi kan åka hem igen... haha
Nej riktigt så illa är det inte... Jag tycker faktiskt att det ska bli roligt men är nervig över hur Albin kommer att ha det och så att allt går bra här hemma...

Har börjat att packa ryggan lite smått.. Är nervös över så att jag inte glömmer något oxå.. Tänk o stå där uppe i fjällen och inte ha nog med kläder med eller något annat dumt... :S
aja jag har ju som sagt 3 dagar på mig att packa väskan så hoppas innerlig på att allt är med när vi väl är framme.. :)


Idag är Jani på Elmia och kollar på lastbils utställningen.. Jag och Albin har försökt att roa oss så gott det går.. hehe... vi började dagen med att kolla på Shrek (det är den nya favoriten som har gått ett antal gånger på våran tv nu) :)
sen har vi varit ute och gått i regnet, fram och handlade lite och bytte mina prasselbyxor till en mindre storlek.. Skönt att kunna byta till mindre nu-... :) Så lite resultat visas än så länge på träningen jag gör varje dag... :D Känns kanon... hoppas att det blir några mer kilo bort efter fjällen veckan... :)

Neee nu ska jag och Albin läsa bok tycker han... :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Hoppas ni får en rolig vecka i fjällen!

Hur mkt har du gått ner i vikt? För de syntes allt när ja såg dej utanför dagis=) Du kämpar på du!



Va e de för nåt du kanske skulle köpa som du skrev om? Nyfiken:P

2010-08-29 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0