TRÄDGÅRDS ARBETE

Idag har det varit skola för hela slanten som vanligt... Pratade manligt och kvinnligt första delen av dagen och sedan har vi varit på föreläsning... Jätte bra var den... det handlade om hälsa... Att man ska ha mäl i livet för att kunna lyckas....
Väldigt intressant... :D

Efter skolan när jag hämtat Albin så hade mor och Stefan kommit och börjat såga ner ett träd i trädgården... så när vi var hemma så började jag att slänga allt ris opch sånt i sopsäckar och lastade på kärran mor och stefan hade med... När allt var lastat åkte vi till tippen och slängde allt..

Min morfar kom oxå och han hade med sig en trehjuling till Albin... :D Den var jätte poppis.. han har cyklat och grejat hela eftermiddagen/ kvällen...

Vi bjöd alla på mat... eller aa mat och mat... korv med bröd... Men gott vare.... :)

efter allt arbete ute idag så sitter jag och jani nu i soffan och kollar på 2 ½ men... Albin är uppe på sitt rum och ska egentligen sova men han sjunger och härjar som bara den där uppe.. så jag får väl gå upp och lägga honom igen och göra ett nytt försök... :)

En bra och mysig dag...

:D


Kommentarer
Postat av: jennie

härligt att få rensat lite :) När är sista ansökningsdagen till folkhög? Tror att den redn gått ut va?

2010-04-17 @ 11:07:58
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä jag vet, har vart kass på att uppdatera bloggen. Men nu är det gjort :D

Allt bra annars?

2010-05-04 @ 22:48:04
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jopp, men har ju vart ganska aktiv på fb iaf ;)

Det är bra, men är sleten å trött på puckona på bvc i vara.. kanske skulle byta till lidköping? Aja, får se hur det blir :P När ska vi ta vår promenad? ;)

2010-05-05 @ 13:03:38
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0