...

Det har varit en väldigt lugn dag idag... Albin har haft feber hela dagen så han låg i sängen hela morgonen och kom upp vid 13 tiden... sen har han bara suttit och kollat på spöket laban hela eftermiddagen varit uppe och sprungit lite emellan åt men laban fick jag absolut inte stänga av... hihi... sötis...

annars idag så har jag tvättat, plockat iordning lite, lagat ytterdörren, diskat och bara slappat...
Mamma va här en sväng i eftermiddags och hjälpte mig o handla, kunde ju inte dra med mig albin ut när han är dålig... Så det var uppskattat...

Jag har nu börjat på en ny diet så behövde lite grejer för att inte svälta ihjäl... :P
jag kör GI.. typ... Ingen pasta, potatis eller bröd... Blir lite jobbigt med vad man ska äta med än så länge går de bra... Är hungrig typ hela tiden bara men men... de går la över efter ett tag när man kommit in i rutinen...
Som idag så var det köttgryta på menyn så istället för potatis till så gjorde jag broccoli i ungen... Jätte gott... :)

och lillebror gav mig tips på frukost, så det blir lätt yoggi med musli och lite russin.... Det ska nog gå bra... så med denna dieten och mycket promenader och motions gympan så hoppas jag ialla fall att det ska ge resultat... :)



Idag fick jag deklarationen på posten, jag hade räknat med att bara få tillbara en hundring eller två men fick mycket mycket mer än så... det blev jag lycklig för... så när dom är på G ska det shoppas en massa kläder för ALLA pengarna.... I really need it....

Neee om man kanske ska ta o plugga lite...???? Jag har ingen större lust idag men måste för att hålla läshuvudet igång.... :P




Bjuder på en bild från kläppen..
Jani, Miku och rami på G ut på scooter safari... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0