STÄDNING OCH ANNAT

Jag känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera nu för tiden... men de har ju sina förklaringar.... Är mycket med skolan nu och när jag kommer hem så de bara Albin som står i fokus... <3
Men man kommer väl in i rutinerna snart skulle jag tro....

Idag har de varit endel städ, städade köket, tv rummet och fixade iordning på balkongen medans Albin sov middag...
Sedan blev de myspys och massa lek med Babben....
En promenad blev de oxå, fast när jag väl fick med mig Jani ut så kom vi inte mer än ut på trottoaren när det började ös regna... :S
Men men,.... Albin tyckte de va jätte kul med regn... Flaxa med både armar och ben och gap skrattade... :)
sötnosen... <3<3

Hmmmm.... Albin somnade för 1½ timme sen ungefär så nu sitter jag här och tittar på som man bäddar som går på kanal 5... Ganska rolig... fast jag ska sätta mig och göra läxor...
ska ut på Auskultation vecka 38 (Det är praktik fast det är läraren som valt platsen) och vi ska skriva om våra förväntningar till detta....
Så de är vad jag kommer sitta och göra ikväll....  :)

Vad jag har förstått så är de en väldigt massa som ska ut och festa... Det är bara jag som är tråkig och sitter hemma... Men de gör jag så gärna... :)
Vill ju vara pigg och allert imorron när älsklings pojken vaknar....

Neeee... jag får la börja plugga nu då annars lär de inte blir av idag heller... Försökte i Torsdags kväll men fick ingen ro... Så nu ska de banne mig bli av.... :P

vad gör alla andra idag???'

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är riktigt vidrigt, usch fyfan för sådana människor :(

Vilka vare som drog till kronan då? :) Kaj jobbade o jag va hos mamma o grjeade med scrapbooking :)

2009-09-06 @ 10:37:31
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennie

Har varit hos mamma hela helgen. Har typ bara grejat med scrapbooking, de är himla kul men tar sin tid :) Va har du hittat på då? :)

2009-09-07 @ 15:58:12
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: jennie

nu äre min tur: kom igen då nu får du uppdatera snart! Segis haha! :D

2009-09-12 @ 16:49:34
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0