SORRY

förlåt för min DÅLIGA uppdatering meeeeeeeeeeen.... de är så mycket som är på G just nu så har inte så mycket tid.... Blir mest att jag kan blogga på helgen.... :S

Hmmm... denna veckan har varit fullproppad med grejer...

Onsdag så hade 2.orna insparksfest för oss 1or... Skit skoj va de.... På dagen va de lite lekar sen fick vi fritid då jag, Lisa, Frida och Jerka drog hem till mig och fixade iordning oss och knäppte de första drickbara.... :)
Sen tillbaka till skolan, vid 18 tiden var de middags dags... de blev kyckling file med potatis gratäng och sallad... super gott... Under middagen fick vi lite olika uppgifter att göra...

Vi fick lite olika uppgifter under hela kvällen....
sen blev de dricka och tjöta me allt folk... Jätte trevligt... Vid 23 drog jag hem...

Lite bilder från kvällen.





Torsdag hade vi HLR... de va skoj och väldigt intressant så nu kan man, och vet hur man sak göra... Alltid bra att kunna... :)
Sen hade vi våran första idrotts lektion... Bandy.. och jag måste säga jag ägde... :P hahaha... ne då... Märks att de va flera år sedan jag sprang och jagade en boll.. fick gööööör ont i halsen när jag sprang... men men-... bara o vara me o se glad ut så blir de väl bättre med tiden.... :D
¨
Igår hade vi samhäll som vanligt... Vi satt och tjöta mest... Fick sluta 2 timmar tidigare.. Så jag drog fram och handlade och gjorde lite ärenden innan jag hämtade Babben för att gå till BVC för 1½ års sprutan....
Allt gick bra och Albin är långt fram i utvecklingen.... Men sprutan va ingen höjdare... Han blev mest arg för att både jag och hon som tog sprutan höll fast honom... Men så fort vi släppte honom blev han lugn igen.... :)

Idag är de inte så mycket som händer... Albin håller på och somna för sin middagslur... Och jag glor lite på Tv....
Jani jobbar extra på AA idag så han kommer nog hem om en stund...

Idag överraskade han mig... Han ska laga middag idag.... Och bad mig ta upp fläskfile från frysen så får se vad för gorme rätt man får idag.... Spännande... inte ofta han lagar mat så detta ska bli intressant... :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm jaa.. det återstår att se.. =P

fast det är nog en tjej =)

2009-09-27 @ 15:02:43
URL: http://joemb.blogg.se/
Postat av: Fru Sahlström

Nå blev middagen god lr????



2009-09-28 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0