LITE TID ÖVER

Jopp nu har jag allt lite tid över för o skriva lite... :)
Har just gått in på auskultatationsveckan och jag är på Nästegårdsskolan i Kvänum.... Och jag kan säga att idag var nog den TRÖKIGASTE dagen i mitt liv... Har suttit på en stol i skolans cafe HELA dagen utan att göra nått... Har ställt 4-5 frågor till min handledare sen har de varit DÖTT!!!
När klockan närmade sig 15 blev jag typ överlycklig för jag visste att jag skulle me bussen då.... GRRRR..
Blir de så här imorron oxå så vet jag inte vad jag gör asså.... Tänker ju inte hålla på så hela veckan.... NO WAY!!!

Aja.... Kanske ska ta och berätta om helgen istället så de blir lite bättre stämning... :)
FREDAG.
Slutade skolan tidigare än vanligt så jag och Lisa åkte till Grästorp och handlade lite och Lisa gjorde några ärenden... Sedan åkte vi till Lidköping, drog ut på stan med en gång så Lisa kunde köpa lite outfit för kvällen...
Blev en kebabtallrik var till mig och Lisa. Jerka kom och gjorde sällskap oxå...

Sen drog vi hem till Lisa och började baka en kladdkaka som vi skulle ha med oss hem till Filip (klasskompis).
Sedan började vi göra oss iordning inför kvällen...
Drog hem till Filip och hade super skoj.... :D
Vid 22.30 ungefär drog vi till stadt... Vilket var helt dött... Inget skoj alls, tyckte de va kasst och ville egentligen bara åka hem... Men sen drog Lisa in mig på 25:an och då snackade vi mer min style... :) Skit skooj därinne...
Jag fick till och med komma upp på scenen och sjunga PROUD MARY!!!! Wiiiie de va riktigt skoj måste jag säga.. fick till och med alla att skrika "en gång till, en gång till" hahahahahaha.....

Vid 02.00 drog jag, Lisa, Jerka och per ut och mötte upp min mamma som skulle köra hem mig... så först åka vi hem till Lisa så jag kunde hämta all min packning och sen körde vi hem Per och sedan fortsatte vi hemmåt....
KOmmer hem och lägger mig... Precis när jag stänger ögonen så ringer Janis väckarklocka.... hjahahjahahaha....
Då skulle han upp och jobba....

Vaknar kl 08 av att Albin vaknar och vill komma upp.... *SKIT TRÖTT*
Satt och orkade knappt hålla upp ögonen, de va riktigt jobbigt... Sen när Albin somnade så slängde jag mig i sängen för o få sova lite till... Vaknar en liten stund senare av att jani ringde och va på G hem....

När Jani kom så fick jag en bukett med jätte fina blommor... (fyllde 22 i Lördags)

Hände inte så mycket under dagen... mys och bus med babben...
Vid 18 tiden åkte jag, Jani och Albin mot Nossebro där vi lämnade albin hos Sabina och mikael... Jani hade ordnat och grejat utan att jag ens visste om de... :)
sedan åkte vi till Göteborg till restaurang Bamboo... Super god mat... (visste jag heller inte) :)
Efter maten skulle vi egentligen på Bio (den nya Beck) men vi hann inte innan den började... Så vi stannade på Statoil på vägen hem och köpte en film (vi hade i alla fall tur med vädret igen) och en cd (absolute music 61) och lite tilltugg...
När vi kom hem kollade vi på filmen sen va de rätt i säng... SKIT TRÖTTA!!!

Vaknade 11 ungefär på Söndagen... Då blev de städ och Jani åkte och tvättade bilen...
Och vid 14 åkte Jani och hämtade babbe igen..
och kl 15 kom folket som var bjudna på kalas... :)

Så mycket mer hände inte i helgen... Fast de va ändå en hel del i helgen måste jag säga... så fullt upp har jag inte ens varit i närheten av på år och dar... hahahahahah...
Vad har ni gjort i helgen????


Kommentarer
Postat av: Jennie

låter som en kuul helg :D hmm jag försöker komma ihåg va som hänt i helgen men de gör jag inte :S så de har väl inte vart nå vikitigt då haha ;D

2009-09-15 @ 18:14:08
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Emma

Å va roligt att bli överraskad sådär =)

2009-09-21 @ 20:20:36
URL: http://joemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0