FLYTTGUBBE

I Lördags så agerade jag och Jani flyttgubbar åt pappa... :)
Först på morgonen så åkte Jani med Babben till Bella och Cody... Sedan kom han och hämtade upp mig så åkte vi till AA för att sno åt oss en lastbil.... Sen bar det av mot Källby.
Vi gjorde en riktig rivstart med att bära möbler och lådor, men började att sacka lite efter ett tag... hehehe...
Det såg inte ut att vara så mycket grejer innan vi började, men lastbilen blev FULLPROPPAD med grejer... haha...



När vi lastat i alla saker så åkte vi till Götene till en pizzeria och käkade, pappa bjöd... super gott... Tack så mycket... :)
Sedan bar det åter igen iväg mot Lugnås.... Och vi gjorde en riktig rivstart igen.... Och denna gången höll den i ganska bra tycker jag..... Vi fick även extra hjälp från Lenas barn och vänner så det gick som smort... :)
Jag tog på mig uppdraget att packa upp lådor och annat, blev väldigt många som bar möbler och annat så kände mig mest ivägen så jag plockade upp köks grejer och vek alla kläder och lakarn och la in i garderober.... :)

När klockan var 20.30 ungefär så kom jag och jani iväg för att åka hem och hämta Babben...

Söndagen.... Hmmm... vad gjorde vi då...???
Vi tog de väldigt lugnt.... Gjorde inte alls mycket.... Mys med Babben....
Va Codyvakt oxå förresten... :)


Hihihiih..... nice frill... :) Sötnosen min... <3


Igår började äntligen skolan igen efter den där helvetes veckan i Kvänum.... Riktigt skoj och träffa alla igen... fick sig allt ett par goda skratt.... :D

Idag är jag hemma.....
men imorron bär det av till skolan igen.... :D

Snart kommer Jani hem, då ska vi fram och fixa lite ärenden och annat.....

Imorron har även 2:orna insparks fest för oss 1:or i FL... ska bli riktigt skoj... :) Fast blir inget drickande för min del tror jag.. Måste ju orka upp till skolan på Torsdag så jag får agera  den där mogna och ansvarsfulla Andrine... :) Fast de kan ju vara skönt o veta att de typ bara kommer vara jag som är pigg och fräsch i skolan... :P hahahahahaha

Jaja... kanske slutar me att de är jag som är mest bakis istället.... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0