DAGEN

Hmmmm... De har inte hänt så där jätte mycket idag....
Varit i skolan... Rektorn hade lektion med oss då vi pratade en väldigt massa om allt och ingenting typ... hehe

Lunchade på skolan idag för första ggn... Kände att jag inte hade någon lust att cykla hem och fixa iordning mat...
SÅ de blidde fisk med kokt potatis... Väldigt gott men jag åt bara halva fisken då jag fick ben i munnen... då tappade jag smaken... :S
Sen åkte jag, Frida och Lena fram och gjorde lite ärenden... Sen va de lektion igen...
Då fick vi lite uppgifter.... :)

Efter skolan cyklade jag hem och lämnade cykeln och sedan iväg för att hämta Albin på dagis....
Han blidde så glad när jag kom... <3
Dagis fröken berättade att de går höstblåsor på dagis nu...
De kommer små plitor i rumpan som sprider sig ut på kroppen... Men de kan vara så att de bara blir plitor.. Då kan Albin ändå vara på dagis.,. men blir de feber så får han vara hemma...
Så jag hoppas ju på att de inte blir nått så han kan vara på dagis så jag slipper missa skolan....
Men man vet aldrig....

Hmmm....
Nu ska jag sätta mig och göra lite läxa...  :)

Snart är helgen här.. Känns skönt måste jag säga... Bara få mysa med familjen... <3<3

Lisa skickade bilderna från klassresan så lägger ut några av dom.. :)


Jag, Jerker, Mikaela, Oskar, Karina, elin, Anna och Filip uppe på berget... Jätte fint, jätte halt (Livs farligt)


 Marina, Filip och Lisa


Va tvungen o fota detta underbart fina skepp


Leker hatt leken..
Mikaela, Frida, Lisa, Jag, Per


Våran lärare Claes.. :)


I finalen vad jag och Frida.. Det blev oavgjort.. :)



De va lite bilder.... :)





Kommentarer
Postat av: Jennie

brorsan min har också fått dom dära blåsorna. Dagis i all ära men ojoj vad alla sjukdomar smittar fort där^^

2009-09-03 @ 21:09:16
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0