VÅRDA DOM ÖMT

Nu har jag varit väldigt snäll mot mina fötter...
dom fick sig ett HETT bad och sedan blev dom filade och insmörjda och en egen massage blev de oxå....
Mina fötter är helt bortdomnade.... Jätte skönt va det...
Kände att det var dags att börja vårda mina små fötter, man måste ju vårda dom ömt.
De ska ju ändå ta en framåt i livet en massa massa massa år till, så man måste vårda dom med kärlek... :)

Väntar på att Andra avenyn ska börja, fast det är ju 1 timme kvar... :S
Kanske ska lägga mig och läsa en stund innan....

jag känner att jag pluggar så mycket nu så jag vet snart vad jag heter.... Fast imorron blir de lite break från de...
Tandläkaren först med Albin kl 09.. sen kl 10 ska jag jobba i några timmar... (tentavakt) Gött o tjäna lite extra pengar när man har dåligt av den varan... :S
Jag vill ha ett helgjobb.... :( Är det någon som vet om det finns något sådans i mina hemtrakter?????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0